THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Go down

default THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by ohohitsmagic on Tue Apr 22, 2008 6:52 am

:77:this is the second part to my original of the next characters and new characters post!! So far i have talked about Elesis and Lire later jobs.

Im not very sure about Arme, but the other New characters like Ronan, are coming out soon.
Ryan, the tiger character, first uses a big axe in its first class and is hugely powerful and destructive.

2nd class is a double sword and in this class, the 3rd lvl attack is turning into a dragon, its sweet!!!

3rd class is the scythe user. It is really sweet.

4th class is double sided axe or something and can also transform and attacks really fast.


The other class LASS is the sweet Dark assasin !!!!!!! OMFG OMFG OMFG OMGG! OMFG LOL ROFL PWNAGE LMAO
its first class is a one handed sword,

2nd class is the double knife

3rd class is the claww using character ( OMFG OMFG SO SWEET LMAO ROFL PWNAGE)

4th class at the moment i forget, (please tell me if you find out the next weapon)


RONAN DRAGON KNIGHT ROFL OMFG!!!

For everyone who doesn't know, Ronan has a 2nd Class @#$@##@%!!
It is called the dragon knight and uses a spear type weapon and for some videos for description at the bottom are some videos


Like i said before, this is to let newbs know the next few characters to motivate them.......
Im already pretty pumped for the next arme character. SO if you have anything you want to add
please post!!! thx..

VIDEOS OF RYAN AND LASS AND RONAN!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=ZXe9Z94AXyA (this is the ryan 1st and 2nd class)

https://www.youtube.com/watch?v=PE75UOdC4Ns (this is the ryan video of the third class)

https://www.youtube.com/watch?v=27GUhOkG-bE (this is the ryan video of the 4th class)

https://www.youtube.com/watch?v=n82thugB5jM (this is the lass video of STRIPER!!)

https://www.youtube.com/watch?v=H_y6bpTPdo0 (this is Ronan Dragon Knight)

ohohitsmagic
pre-mod
pre-mod

Number of posts : 91
Age : 24
Location : AROUND A CORNER!!!
Job/hobbies : Soccer, Basketball, GAMING!!!
active : Umm.. what was the question? (yes i am)
IGN : Spartan117
Registration date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by nbastrokin34 on Wed Apr 23, 2008 2:12 am

lol u copyied this didnt you?
avatar
nbastrokin34
pre-mod
pre-mod

Number of posts : 86
Location : Up your butt
Job/hobbies : Basketball
active : idk
IGN : DarkShroud
Registration date : 2008-04-20

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by ohohitsmagic on Wed Apr 23, 2008 2:14 am

Uhh... no i didn't i made it on my OWN !!! lol

ohohitsmagic
pre-mod
pre-mod

Number of posts : 91
Age : 24
Location : AROUND A CORNER!!!
Job/hobbies : Soccer, Basketball, GAMING!!!
active : Umm.. what was the question? (yes i am)
IGN : Spartan117
Registration date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by Randy841 on Sat Apr 26, 2008 11:19 am

Whne is this Ronan 2nd Class coming out?? ii really need ta know!....???
avatar
Randy841
lire
lire

Number of posts : 13
Age : 25
Location : New York
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by ohohitsmagic on Sun May 04, 2008 8:03 pm

Well, according to the Ronan class addict (dragon knight) NBASTROKIN!!!! he think sit will come out after the 2nd lvl arme, but idk. In my opinion, the next character after arme is going to either be ryan or something...

ohohitsmagic
pre-mod
pre-mod

Number of posts : 91
Age : 24
Location : AROUND A CORNER!!!
Job/hobbies : Soccer, Basketball, GAMING!!!
active : Umm.. what was the question? (yes i am)
IGN : Spartan117
Registration date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by ohohitsmagic on Sat May 24, 2008 10:52 pm

lol nvm i guess NBA was right on this one.. its coming out on this Tuesday

ohohitsmagic
pre-mod
pre-mod

Number of posts : 91
Age : 24
Location : AROUND A CORNER!!!
Job/hobbies : Soccer, Basketball, GAMING!!!
active : Umm.. what was the question? (yes i am)
IGN : Spartan117
Registration date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by disgaeagc on Wed Oct 29, 2008 11:34 am

IT PWNS
avatar
disgaeagc
lire
lire

Number of posts : 15
Age : 23
Job/hobbies : I like to play sports, soccer, Tennis, Football and i study alot
active : I am very active
IGN : Doug1as
Registration date : 2008-10-29

View user profile

Back to top Go down

default Re: THE NEW CHARACTERS AND STUFF!!! no. 2!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum